Sprekers 2019


Hieronder stellen we alvast enkele sprekers aan u voor, wanneer het volledige programma bekend is vindt u hier alle sprekers.

Dr. Kaj Morel, lector New Marketing, Avans

Dr. Kaj Morel, lector New Marketing, Avans

Kaj Morel, lector New Marketing, Avans, eigenaar De Zaak van Betekenis en schrijver van de boeken Identiteitsmarketing. Waarom wij bestaan en Tijd voor de betekeniseconomie. Kaj Morel is specialist in identiteitsmarketing en aanjager van de betekeniseconomie. Hij richt zich op het ontwikkelen van een gewetensvolle economie en gewetensvolle marketing. Hij inspireert en adviseert organisaties om meer werk te maken van hun betekenis. Hij neemt u mee in zijn kijk op economie en marketing en geeft aan wat dat volgens hem betekent voor organisaties in het algemeen en voor retail in het bijzonder.

Logo Avans
Sanne Boogaarts, Manager Corporate Social Responsibility, Lidl

Sanne Boogaarts, Manager Corporate Social Responsibility, Lidl

Duurzaamheid is een rode draad door de carrière van Sanne Bogaarts; door een duurzaam onderzoek in de voedselindustrie maakt ze begin 2012 de opstap naar Lidl en is er nu bijna drie jaar manager corporate social responsability. Hoewel veel mensen anders denken, gaat discount en duurzaamheid best samen, vindt Bogaarts. ‘Onze formule maakt het juist makkelijk om ons assortiment te verduurzamen; in plaats van acht soorten melkchocoladehagelslag te verkopen, verkopen wij er maar één. Als wij kiezen voor een duurzaam geproduceerd product, zetten we gelijk grote stappen.’

Logo Lidl
 Jack Peters, Business Development Director Alibaba Group

Jack Peters, Business Development Director Alibaba Group

Jack heeft een flink track record in retail, zowel in private family owned compagnies zoals Blokker en Aldi, maar ook bij beursgenoteerde organisaties zoals Metro. Als Business Development Director bij Alibaba Benelux, is Jack verantwoordelijk voor groei in de regio en ondersteunt Nederlandse en Belgische bedrijven de Chinese markt te betreden en ze te connecten met de meer dan 440 miljoen actieve kopers op Alibaba’s platforms. Tijdens zijn presentatie zal hij hier verder op in gaan.

Logo Alibaba Group
Daan Ubachs, mede-eigenaar en oprichter Unrobe

Daan Ubachs, mede-eigenaar en oprichter Unrobe

Na 10 jaar ervaring in de mode en na vele reizen naar Azië voor zijn werk als inkoper vond hij dat er iets moest veranderen in de mode-industrie. In een inspirerend verhaal wordt het idee achter Unrobe duidelijk. Unrobe heeft het doel de mode-industrie uit te kleden van zijn slechte gewoonten op het gebied van ethische productie, gebruik van duurzame grondstoffen en door de prijs uit te kleden. Unrobe is volledig transparant over de fabrieken, prijzen en marges.

Logo Unrobe